Dokumenty do pobrania - dotyczy aptek ogólnodostępnych

Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do wniosku o udzielenie zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej można pobrać TUTAJ (80kB) pdf
  • Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej.
Wniosek w formacie MS-Word (47kB) word
Wniosek w formacie PDF (79kB) pdf
  • oświadczenia kandydata na stanowisko kierownika apteki
Oświadczenie nr 1 kierownika apteki w formacie PDF (64kB) pdf
Oświadczenie nr 2 kierownika apteki w formacie MS-Word (35kB) word
Oświadczenie nr 2 kierownika apteki w formacie PDF (25kB) pdf


ZMIANA NA STANOWISKU KIEROWNIKA APTEKI

W przypadku zmiany na stanowisku kierownika apteki już istniejącej należy przedłożyć następujące dokumenty:

  • oświadczenie właściciela apteki o zmianie na stanowisku kierownika apteki (z podaniem daty zmiany)
  • kopia dyplomu i prawa wykonywania zawodu kandydata na kierownika
  • świadectwa pracy poświadczające minimum 5-letni staż pracy (3-letni staż w przypadku posiadania specjalizacji)
  • rękojmia wydana przez właściwą Okręgową Izbę Aptekarską
  • dwa oświadczenia kandydata na stanowisko kierownika apteki: 

WSZYSTKIE KOPIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCE KIEROWNIKA APTEKI WINNE BYĆ
KOPIAMI WIERZYTELNYMI

Wytworzył: Rafał Mejer (24 lipca 2015)
Opublikował: Rafał Mejer (24 lipca 2015, 08:47:40)

Ostatnia zmiana: Rafał Mejer (24 czerwca 2017, 13:36:39)
Zmieniono: zmiana nazwy plików do pobrania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 6128

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij